Ważne - utrada danych z dysku! PILNE !!!

Autor: Paweł Krupiński (krupek_at_nzs.uj.edu.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 18:11:47 MET

Witam!
Mam bardzo poważny problem!:
Miałem dysk WDC 6.4gb pierwsza partycja NTFS, druga FAT32, chciałem skasować
tę pierwszą używając dyskietki startowej z win98, jednak skasowałem, nie tę
co trzeba. Próba odzyskania partycji przy pomocy Disc Doctora (NU2002),
skończyła się w ten sposób:
znalazło partycje, ale żadnych plików na niej (tak jakby tablica alokacji
plików była całkowicie pusta) jest tylko 1 plik: pagefile.sys (~560MB). W
jaki sposób mogę odzyskać pliki (ważne jest dla mnie ponad 300mb - katalog
dokumenty). Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Paweł Krupiński
ICQ: 20326933