znikajacy DVD

Autor: Polikowski (polikowski_at_hoga.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 13:25:29 MET

Witam!!!
Mam drobny problem, ktory powoli staje sie uciazliwy.
W WinMe znika mi naped DVD, po zainstalowaniu windy jest wszystko ok i widzi
naped itd... po jakims czasie moze po zainstalowaniu czegos, ale nie udalo
mi sie wykryc dokladnie w jakiej sytuacji znika z Okienka MojKomputer naped
DVD, znika z Urzadzenia Systemowe nawet sterownik. Jesli odpale w DOS'ie
sterownik i mscdex to wszystko jest ok, ale win nie chce startowac. Jesli do
autoexeca wpisze to do startu dvd w dosie to WinME nadpisuje autoexec i
config.sys i tego co ja napisalem nie uruchamia.

DVD to Samsung - SD-612
Plyta K7S5a bios z polowy grudnia
Procek Athlon 1,2GHz

Co to moze byc i jak to naprawic?