Re: Składanie notebooka

Autor: ZFK (twapaj_at_nospamwp.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 12:12:36 MET

Użytkownik "Pawel Poplawski" <ppoplaws_at_elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z grupowiczów wie może czy gdzieś w Polsce indywidualny składacz
> może kupić korpus do notebooka, i czy ktoś może próbował sztuki złożenia
> samemu tego sprzętu. Większość firm montujących notebooki w Polse do
> korpusów ładuje pamięć, procek, dysk i puszcza to pod swoją nazwą,
> dlaczegoby więc nie spróbowac samemu ???

Hmmm... ja mysle ze bedziesz mial problem zeby tanio kupic czesci do
notebooka - raczej taniej wyjdzie kupic gotowego, tym bardziej ze te
bezfirmowki (lub multifirmowki :) ) sa dosc tanie. BTW, z tego co sie
orientuje, to przynajmniej we wrzesniu (wtedy baaaardzo dokladnie
przegladalem oferte rynku w Stanach) to te notebooki - skladaki sa
identyczne, roznia sie tylko napisami, np Prostar, Sager i kij wie co
jeszcze... Istnieje mozliwosc ze sa w calosci montowane gdzies w
Chinach/Tajwanie/Malezji/Korei i tylko zamawiane przez te Firmy-Marki z
odpowiednim napisem, a nie skladane z elementow. Poza tym nie ma chyba
zadnych standardow jesli chodzi o notebookowe plyty glowne - pasuja raczej
do tylko jednego rodzaju obudowy. Standardowe sa HDD, Ram i proc. byc moze
takze inne napedy, ale one czesto sie roznia bardzo zewnetrznie, takze nie
wiem czy da sie je upchac w innym notebooku. No chyba ze sie cos zmienilo...
Pozdrawiam
Wawrzyn

Ps. BTW to jeden z tych "Producentow" od jakiegos czasu oferuje laptopy z P4
2GHz. Niezle co? Tyle ze ofcoz uzywa desktopowej wersji proca, bo mobilna
wychodzi za pare dni(?) dopiero AFAIK.