Monitor Samsung SyncMaster 757DFX - czy warto kupi

Autor: rasuh (krzysztof_at_zetobi.com.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 10:44:12 MET

Planuję zakup monitora i nie jestem pewien jaki sprzęt kupić, aby być z
niego zadowolonym wydając jednocześnie rozsądne pieniądze. Zastanawiam się
nad różnymi firmami: LG, CTX itd.

Ten model samsunga jest dosyć interesujący. Ma dobre parametry, małą wagę i
ładny wygląd, ale nie wiem czy nie ma z nim jakiś problemów w eksploatacji.

Szczególnie proszę o wypowiedź osoby używające tego monitoru.