Re: LG 8160b -problem

Autor: Marek Szopinski (mssoft_at_mssoft.com.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 11:18:10 MET

Tak na marginesie, to wyczytałem gdzieś (na stronach LG lub CeQuadrat), że
WinOnCD nie jest kompatybilny z tym napędem. U mnie na XP próba nagrania
płyty z tym oprogramowaniem i na tym samym napędzie zakończyła się
niebieskim ekranem. Zainstalowałem Easy CD Creator'a 5.1 i wszystko jest OK,
może z wyjątkiem tego, że rozwala w Windows wyświetlanie ikonek w oknie
autoodtwarzania. Też zaobserwowałem ograniczanie prędkości.

--
Pozdrawiam
Marek Szopiński