kanały IDE, jak podpiać?

Autor: Piotr R. (rzeczkowski79_at_interia.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 11:03:15 MET

Witajcie!
Płyta Lucky Star z chipsetem TX, Pentium 233MMX.
2 kanały IDE.
Mam w tej chwili HDD Samsung 20GB, Fujitsu 2.5GB, CDRW LG x8 x4 x32.

Moje pytanie jest takie. Do jakich kanałów to podpiać. Czy mniejszy dysk na
jednym z CDRW czy jak?
W tej chwili mam na primary Primary IDE oba dyski. a na drugim kanale jest
CDRW. Dysk 20GB (ustawiony jako master) chodzi strasznie wolno
(defragmentacja trwa u mnie 5-6 godz), a kopiowanie z C: D: katalogu 100MB
trwa kilkanaœcie minut!. Wspomne jeszcze tylko ze wypalanie CD z dysku C:
badz tworzenie cache spod Nero na dysku C: zawsze powoduje po pewnym czasie
utrate bufora odczytu do 0%. Co zrobić, by to chodzilo szybciej? Nie
chciałbym wywalac dysku małego.