Re: nagrywarka LiteOn x24

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 09:59:40 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Ale jak długo ją ma? :) Każda nagrywarka przez rok będzie działała
> świetnie, jaja dopiero mogą się zacząć po dwóch latach jakichś...

masz racje ale za 2 lata to juz beda wypalarki x60 :) albo stanieje DVD-RW
i taki koles bedzie wymienial na nowa

BTW jak tam czytam i patrze to sie czasem dziwie bo mam juz wypalarke na
scsi yamaha 6416S juz ze 2 lata i dziala nadal i jakos nie mysle o nowej bo
nadal nagrywa

--
Eathan
eathan_at_irc.pl