Re: Information virus

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 09:20:42 MET

"Luckydar" <luckydar_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Ano taki na przyklad, ze niektore wirusy niszcza sprzet fizycznie.

No i? Mozemy najwyzej wtedy porozmawiac jak naprawic potem sprzet.

> wiem, czy ten akurat tez, ale to chyba dobrze, ze ktos zadaje sobie
> trud i wysyla takie informacje na grupy, ostrzegajac innych przed
> niebezpieczenstwem. Uwazam, ze w tym przypadku nie nalezy sie komentaez
> typu NTG.

Nie czytam tej grupy by sie dowiadywac o wirusach inni zreszta tez. Sa
grupy temu poswiecone. Ludzi nie umieja zabezpieczyc sie przed wirusami i
pozniej trzeba czytac biedolenie ich na p.c.p.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!