Re: Pomozcie...

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 10:19:37 MET

Użytkownik 'Raf256' Rafal Maj <raf256_at_go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xns918C5C525BCEBrfdfciasdsdj412tr_at_213.180.128.20...

DDR to pewnie ECS K7S5A - a te płyty to lubią robić problemy
moze wiec zwykłe SDRAM'y i 128 starczy a płyte moze na KT133A
(będzie taniej i stabilniej)
oczywiście mozesz kupic K7S5A i bawić sie trochę, ale było tu juz tyle
narzekania na tą płytę ze sam nie wiem (choć 3 tyg temu i odbiło i zeby sam
przekonać się co to warte kupiłem ją + Ath1GHz i DDR128)

> lepiej 192 lub 256

nie wiem co to LS ale LG 52 moze być !

> odradzam Samsunga
tak a ile ich miałeś ????

> któraś karta (GeForce albo TNT) miała znacznie niższą wydajność w wersji
> 64 niż w 32, ale dotyczyły to tylko konkretnego producenta, szczegóły na
> pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
no no to widze ze zorientowany jestes ........................
ale chyba w dziedzienie gier nie sprzętu !
to 64 to pewnie ileśc pamięci !! dla GF 2mx 400 wystarczy 32MB - wiec jesli
różnica ceny jest istotna to kup tą z 32MB i raczej markową (znaczy znanego
w miarę producenta)

> moze lepiej nieco doplacic (?) i kupic płaski (flatron) i z min. 100Hz w
> 1024x768 ? to bardzo polepsza komfort
płaski nie koniecznie ale zeby obraz miełw miarę ostry i tez raczej nie
jakies nie znane badziewie bo jak za 3 m-ce ci sie zacznie rozjezdzać obraz
to monitor wiecej będzie w serwisie niz u ciebie

> Pozdrawiam :)
>
> --
> Raf256
super sygnaturka (no tylko moze nie na ta grupa)