Walaca sie grafika przycisku START i ikony Gadu-gadu - w Was tez?

Autor: nosty (nosty_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 05:13:13 MET

System: Win98 SE
Problem zaobserwowany u dwoch osob: przycik START, pasek z napisem
"Windows" (po lewo po nasicnieciu STARTu) oraz ikony GG maja tendencje
do zmiany grafiki na sieczke po kilkunastu minutach pracy na
komputerze. Nie wplywa to na dalsza prace oprocz wkur... nia.
Ja mam TNT2 M64 32MB, znajoma G-Force M400 64MB. Poza tym mamy
absolutnie rozne konfiguracje (plyty na chipsetach: I815 i BX, inne
procki, ...)
programy wykluczylem bo zaobserwowalem to u mnie a golej widzie po
instalacji (no moze byl tam juz DirectX 8.1).
Zmienialem drivery juz ze 3 razy, uzywam tylko oryginalnych nVidii...

Ktos to tez ma i wie jak pomoc?
Dzieki

--
nosty