Wake On Lan

Autor: Patryk Rosiński (rossman_at_idea.net.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 01:42:41 MET

Sorry że tutaj ale nie wiem gdzie to wysłać,
mam pytanie/problem:
dwa lub więcej kompów (mały LAN), każdy z sieciówką
i WOL, płyty główne też WOL, w biosie ustawione WOL,
kabelki do płyty podłączone, switch świeci nawet jak kompy są
powyłączane, i jak teraz uruchomić kompa z innego
kompa? Tzn. pewnie jakimś bardzo prostym, choćby DOS'owskim programem,
ale jakim? Dodam jeszcze że ani na flopie z driverami do sieciówki ani na CD
od
mainboard'a nie ma żadnego programu do obsługi WOL.

Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi, bardzo mi na tym zależy.

Pozdrawiam
Patryk Rosiński
rossman_at_idea.net.pl