Re: [MAXTOR] Co to za dysk???

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 00:42:15 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nieladnie. Wspieramy zlodziejstwo?

Nie. Poprostu zastanawiam sie nad BIV i tym Maxtorem...
Przy okazji spytalem sie czy warto kupic go 130 zl taniej ale
bez gwarancji - widac nie warto...

A jak on bedzie dzialal na plycie ATA100?
Wiem ze i tak chyba zaden dysk nie wykozystuje nawet do konca ATA66, ale
czy moge napotkac na jakies problemy? Mialby dzialac na jednym kablu z BIV
ATA100.

pozdrawiam
Gozdek