AbitBX6rev2 - i znow kondensatory

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 00:45:10 MET

Witam!

Sprzet AbitBX6rev2 + C800 + 1GB RAM
I znow mam problem z kondensatorami. Juz raz wysadzilo mi 3
kondensatory 2 przy slocie i jeden troche wyzej. Oddalem plyte do
serwisu naprawili, ale wymienili tylko uszkodzone kondensatory, dali
gwarancji na 1 mies, skonczyla sie 2 tyg temu :). Teraz wywalil
nastepny kondensator przy slocie 4 od dolu w rzadku. Poprzednio poszly
2 pierwsze od gory. Servis wymienil wystrzelone kondensatory przy
slocie z 6,3V 500uF na 6,3V 1000uF. Ten co wystrzelil to tez 6,3V
500uF jak pozostale nie wymienione. Czy jak teraz wymienie wszystkie
przy slocie z 6,3V 500uF na 6,3V 1000uF to nie bedzie problemow ?

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie