[MAXTOR] Co to za dysk???

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 00:00:32 MET

Czesc

Prosze Was o opinie nt. dysku Maxtor D 740X-6L.
Co to za model? To ten ATA133???

Mam mozliwosc zakupu takiego dysku za 340 zl.
Zastanawialem sie tez nad Barracuda IV 40 GB.
Mam juz taka jedna i jest super - cicha i szybka.
Jednak jej cena to ok 460 zl.

Czy oplaca sie kupic tego Maxtora za 340 zl jesli nie ma on
gwarancji? Dysk jest nowy, ale jest "legalny inaczej"...

Jak z ich trwaloscia? Warto? Moze jednak doplacic te 120 zl i kupic
druga BIV na gwarancji?

No i czy jest on cichy? Jak wypada na tle BIV?

Mialby on dzialac na plycie Soltek SL-75KAV(ATA100) obok BIV 40gb.

pozdrawiam
Gozdek