Re: GeForce2 MX-200 się grzeje

Autor: Aleksander Starczewski (olekstar_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 23:47:38 MET

Moze masz racje bo dzisiaj uruchomiłem ją na ECSie K7S5A i jak na razie
chodzi, ale dlaczego nie chciałaby współpracować z VIA?!!? Tym bardziej, że
miesiąc chodziła bez zarzutu!!!
Pozdrawiam
Olek
Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Xns91A5DDD1BE613silvermango2pl_at_213.25.200.9...