Re: Monitor SONY - czy zlozyc reklamacje?

Autor: QuaD (quadrax_at_go2.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 08:11:34 MET

"roki" <roki_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl> wrote in message

> O grafe pytalem dlatego, ze mam g220 i m64, i widze, ze obraz jest
nieostry
> na srodku.
> Doszedlem do wniosku, ze to wina wlasnie m64 i nie wiem czy mam racje...
> Mam racje ? czy to moze wina jednak monitora ?

Trudno jednoznacznie powiedzieć....
Nie wiem na ile masz możliwość zdobycia (pożyczenia)
karty np: Matroxa lub Elsy (szczególnie Matrox Millennium G550 / 450 / 400).
Karty te mają perfekcyjną jakość wyjścia więć jeżeli na takiej karcie nadal
będzie się mydliło (może być też kabel (szczególnie końcówka)) to zdaje się
że monitor....

Pozdrow, Qua