Re: takie lekko pomroczne pyatnie

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 22:38:09 MET

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>, wypocił co
następuje...
[...]

wielkie dzieki za info, na razie szukam zastepczej plyty ...wczoraj meczylem
sie z jakas SONO (i815), ale jak sie okazalo cos jest z nia nie tak bo nie
wyrywa urzadzen na PCI!! a karta na AGP moze chodzic tylko jako "standardowa
VGA".
Heh, pol nocy zmarnowalem zanim sie poddalem, a do roboty musialem wstac o
Kolega obiecal mi pomoc, ale nie ma pewnosci czy cos zalatwi:-(((((

Aha, a co mam zrobic jesli sie okaze, ze sklepu w ktorym kupilem juz nie

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow