Re: pilne NTG

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 22:26:54 MET

Dylon <dylon_at_wp.pl>, wrote in

> Przepraszam za NTG ale to dla mnie wazne.

No i co, ze to dla Ciebie wazne.
Dla nas jest wazne by bylo tutaj jak najmniej postow o Windowsach itp...

> Mam problem z winem xp.

Sa grupy poswiecone w/w o.s.
Jak tam nie pomga to zawsze mozna zadzwonic do M$ jak sie placi ciezkie
pienieadze za ich system operacyjny to napewno help maja dobry.

> bawilem sie ustawieniami i cos spapralem i teraz nie moge laczyc sie z
> serwerem ftp ktory mam zainstalowany. wyswietla mi komunikat:

Mowisz, ze bardzo wazne a nawet nie podajesz jakiego klienta ftp uzywasz
oraz jak sie laczysz z inetem. Wrozka ze mnie kiepsa i nie wywroze tego.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!