Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 21:43:05 MET

"Jarosław Stępień" <jarek_stepien_at_yahoo.de>, wrote in

> 1) Obudowa: Codegen 6016P5 137zl
> To nie moj wybor, ale musi byc kolorowa :)

To juz lepiej dolozyc drugie tyle i kupic funcjonalna i ladna enlighta
Nie wspominajac juz o duzo lepszym wykonaniu i zasilaczu.

> 2) Plyta: Shuttle AK 31-2 v.3.1 410zl
> Tutaj w gre wchodzi jeszcze Epox 8KHA+
> i Soltek SL-75 DRV2, ale obie sa odpowiednio
> o 50zl i120zl drozsze od Shuttl'a.

Shuttle ak31 v3.1 albo epox 8kha+

> 4) Cooler: CM EP5-6151 57zl
> I tu jest problem: Cooler ma byc przede wszystkim
> cichy. Nie interesuje mnie zadne podkrecanie
> procesora. Powyzszy CM ma 4500 RPM i 33 dB.
> Nie mozna ciszej?

Kupic wolniejszego procka i do tego zalmanna w ustawieniu najcichszym.

> 5) RAM: 256 MB DDR PC-2100 330zl
> Jaki producent?

Jak obrobka grafiki to troche malo.

> 6) Grafika: ATI Radeon VE 32 MB DDR 240zl

Jak nie ma zamiaru grac to matroxa

> 6) HDD: Maxtor 40 GB 5400 RPM 400zl
> Evt. Seagate U6 40 GB 5400 za te sama cene.

Jak do obrobki grafiki to sie przyda jednak 7200. Polecam maxtora.

> 7) Naped DVD: Toshiba M1612 360zl

Good.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!