Polaczenie w WIN98 dwoch komputerow ?

Autor: Arte (sosko_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 20:16:11 MET

    Mam pytanie, moze prosbe...

Jakby mogl mi ktos podpowiedziec albo wskazac jakis dobry adres w sieci z
tego typu informacjami bylbym bardzo zobowiazany.
Mam dwa komputery a w nich WIN98se oraz karty sieciowe 10/100 Fast Ethernet.
Polaczone sa skretka z przeplotem...
I teraz najwazniejsze: co musze wgrac (jakie uslugi i protokoly) w
ustawieniach sieci (ew. gdzie jeszcze) oraz jak poustawiac komputery aby
mozna bylo korzystac na jednym z zasobow drugiego i odwrotnie. Najlepiej
jakby to chodzilo przez "otoczenie sieciowe" gdzie widzialbym te komputery.
Z gory dziekuje za pomoc. Moje mozliwosci korzystania z Inetu sa bardzo
ograniczone i nie moge sobie za bardzo pozwolic na szukanie, wiec konkretne
informacje bardzo by mi pomogly...