Re: PC-Chips M726.

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 19:41:41 MET

Uzytkownik "Krasus Waw" <mk23418_at_sgh.waw.pl> napisal w wiadomosci

> 2. Czy ktos podlaczyl do tej plyty myszke ps2? Slyszalem, ze
> mozna, trzeba do tych atx'owskich pinow podlaczyc, ok koncowke
> mam, ale myszka ma 4 kabelki, a tam jest kilkadziesiat pinow...
> prosze o jakis link, lub bezposrednia pomoc.
> z gory dzieki

mialem pchcipsa 570 (sis 5591 o ile dobrze pamietam) i podobny manewr z
myszka peesowa, z tym ze nie podlaczalo sie jej do zlacz atx (faktycznie
bylo ich sporo) a do 'dedykowanego' zlacza ps2 (mialo 8 pinow, albo 6 nie
pamietam) w okolicy zlacz com na plycie. Piny w tym zlaczu byly opisane w
manualu plyty i dalo sie do nich podlaczyc mysz peesowa (ja mialem peesowego
logitecha) porownujac rozpiske z plyty z rozpiska pinow myszy :) dzialala w
100% ok.

co do atx form card to bywaja na gieldzie, ale do pchcipsow bardzo rzadko,
sam szukalem i nawet znalazlem jedna, niestety ktos mnie wtedy ubiegl ;) a
potem i tak zmienilem plyte.

pozdr.
pawel