komp po odpaleniu milczy

Autor: marek (m99_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 19:34:46 MET

ostatnio moj komp (P133) po rozkreceniu i skreceniu nie uruchamia sie.
objawy: wlaczam i ciemnosc na ekranie, nie piszczy.
natomiast piszczy co jakis czas po wyjeciu pamieci.
po jej wlozeniu znowu cisza.

wiec go znowu rozkrecilem, powyciagalem wszystkie karty i odpalilem.
manipulowalem i po 20 minutach zalapal.
ale kiedy wlozylem z powrotem do obudowy znowu dzieje sie to samo.

nie wiem, co mogloby byc przyczyna. na mysl przychodzi mi dosc silny
wstrzas ktoremu ulegl komputer w tym czasie.

moze ktos cos wymysli.
jedyna karta w nim to grafika.

marek