Re: Jaka nagrywarka i dlaczego Teac

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 09:41:20 MET

Użytkownik "Chris" <krzyss_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakia nagrywarke (firma / model) kupic, jesli jej przeznaczeniem jest
> wypalanie nie wiecej niz 5 plyt na tydzien, a predkosc nagrywania nie ma
> duzego znaczenia (tzn. 16x w zupelnosci wystarczy?). Czytajac posty
nabralem
> przekonania, ze jedyny sluszny wybor to Teac, ale wlasciwie dlaczego ? Wg
> testow (Chip i CDRINFO) Teac 24x10x40 korekcja bledow konkurencji nie
> przebija, mozliwosciami oberburningu tez nie. Dlaczego LG i Samsung
uwazane
> sa za gorsze, skoro wg testow jest raczej odwrotnie ?

Czesc

Ja mysle ze dobrym wyborem bedzie LieOn 24x. Jest tania a zarazem bardzo
dobra.
Cena wynosi ok 450 zl. Nawet jesli bedziesz nagrywal ok 5 plyt tygodniowo to
i tak
niezaszkodzi kupic szybki model - moze kiedys Twoje wymagania wzrosna?
A i cena tego modelu ksztaltuje sie na poziomie nagrywarek 16x innych firm.
Popraciem moich slow moze byc test z Chipa 1/2002 - LiteOn 24x dostal
pierwsze miejsce oraz
test na www.cdrinfo.pl. Przez ostatnie 2 tyg zrobilem dosc dobry wywiad na
jej temat - nikt
nie mowil ze ma z nia jakies problemy...

Ja sprzedalem wczoraj Yamahe 6416 SCSI i w sobote jade kupic wlasnie taka
nagrywarke - jak chcesz to
moge sie z Toba potem podzielic wrazeniami z uzytkowania.

pozdrawiam
Gozdek
www.cconline.com.pl