Podkręcenie celerona 300a

Autor: new.tpi.pl (barszos_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 17:27:59 MET

Witam i mam problem mam płytę msi 6156 z chipsetem Via Apollo Pro 133A i
celerona 300a na slot 1. Jak zmieniam magistralę na 100Mhz to komputer się
włancza ale po jakimś czasie (musi "odczekać"), to znaczy że wszystko się
kręci tylko obraz czarny.A gdy już wejdzie to dochodzi do momentu gdzie
pierwszy raz pojawia się logo windowsa(po sprawdzaniu czy jest dyskietka w
napędzie).Słyszałem że zmiana napięcia może pomóc ale jak to zrobić na slot
1.Help me.