Re: Zwis systemu , ale tylko przy pierwszym "bootowaniu" - dlaczego ??? - długie

Autor: KrzysztofG (krzysztofg_at_post.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 22:51:02 MET

Mam dokładnie ten sam problem. Moja płyta to ASUS A7V133, cztery twarde
dyski i procek Athlon 1600XP.
Akurat napisałem posta do osoby u której kupiłem tę płytę i żeby się nie
powtarzać przytoczę go tutaj.

Mam problem po wymianie płyty na Asusa.którą kupiłem od Pana. Otóż Windows
XP notorycznie nie chce się otwierać. Otwiera się dopiero po kilku próbach
resetu.
Gdy procesor jest zimny (tak mi się wydaje) XP otwiera się prawidłowo.. Po
świeżej instalacji nie była żadnego problemu, dopiero po kilku dniach
pojawił się ten objaw. Instalowałem XP dwa razy, i niestety nie było żadnej
poprawy. Zawsze po kilku dniach zaczęły się problemy z uruchomieniem
systemu. Nie wiem czy jest to sprawa płyty czy procesora czy samego XP
(najmniej prawdopodobne). Mój procesor nagrzewa się podczas długotrwałej
pracy do 65 stopni. Dodam że mam cztery twarde dyski, które też grzeją.
Pytałem w serwisie, mówią że te procesory nie powinny się tak nagrzewać góra
do 55. Wentylator jest raczej dobrej klasy, zakładany przez człowieka
znającego się na rzeczy oczywiście na srebrnej paście. Tak czy siak gdy
włącze system po kilku godzinach przerwy otwiera się bez problemu, wystarczy
trochę popracować i już jest problem z poprawnym uruchomieniem. Proszę o
radę, ponieważ Pan ma większe doświadczenie w tej materii.

Czy jest na tej liście jakiś mądry człek który to wytłumaczy bo wygląda na
to że XP ma problem tylko z płytami Asusa.

KrzysztofG

krzysztofg_at_post.pl