Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: QuaD (quadrax_at_go2.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 01:45:27 MET

> [...]
> (nie zawsze, ale trudniej dobrac trzy takie, na ktorych sie nie sypie,
> niz takie, ktore ja poloza).
> -- blad konstrukcyjny revisionow <=1.04 (slawetne sypanie sie Photoshopa).
> -- niezbyt nadajaca sie do podkrecania (w porownaniu z takim Abitem BH6 to
> juz calkowita porazka :) )
> -- "dziwna" praca z koperkami na 133MHz (w tych revisionach, jakie taka
> szyne maja) -- sprzet byl organoleptycznie wolniejszy, niz powinien
> byc, w bechmarkach bylo podobnie. Ale moze byc to wina konkretnego
> egzemplarza (tu akurat tylko jednego sprawdzalem).

Co do pamieci mam kompletnie rózne zdanie. Mialem wlozone 66, 100 i 133
razem nawet jak mialem celka, teraz 100 i 133 i jakos nic sie nigdy nie
sypalo.
Jedyny Photoshop (mam rev1.02 BTW, którego to sprawdze)
i ostatnia (nie do konca sprawdzona jak piszesz)
[o/c pomijam bo to dla mnie nie wada]

> [...]
> timingow.
> -- powazne klopoty z wykrywaniem urzadzen, jesli sa obsadzone oba kanaly
> (uzywalem IBM'a DTLA 20GB jako dyskietki, musialem go opchnac, boby
> mnie szlag trafil -- podlaczenie go jako slave'a do pierwszego IDE to
byla
> czysta loteria. Raz widac, raz nie... inne dyski sie podobnie
> zachowuja, szczegolnie te calkiem stare na drugim kanale)
> -- brak poprawnej pracy z pamiecia >512MB. Niby to cecha chipsetu, ale w
> swietle tego, co potrafi Abit SA6 wyglada to na wade ;)

<Nie mam CUSL2-C, ale CUSL2, wiec moze to miec tez znaczenie>

Po odrzuceniu:
[o/c]
512 MB limit (bo to i845,a to ze gdzies jest prowizorka... W manuala w
ASUSie tez
pisze ze moze dzialac ale niekoniecznie... cóz wpadka Intela)

pozostaje:

ubogi bios: malo przekonujace ;)

brak zworki CMOS RESET: cóz chyba sciagne PDF'y i musze to zobaczyc na
wlasne oczy...

detekcja urzadzen.... hmm
u mnie pracuje Barracuda IV 80, IBM DTLA 30x2, maxtor Diamond MAX+ 40, DVD,
CD
na przemian (2 oczywiscie na dodatkowym IDE) oraz jakies wynalazki od 320MB
wzwyz
i ani razu nic nie zginelo

wrazliwosc na pamieci (jak wlozylem 512 tak nie ruszalem (2x256)), wiec sie
nie wypowiadam
bo w P2B to siedzialo juz wszystko co chyba moglo ;)

upierdliwe wchodzenie do biosu: róznie mozna do tego podchodzic (fakt faktem
jest)

To chyba tyle
Pozdro, QuaD

i na koniec cos milego ;))

----------------------TIP of THE DAY dla ASUSów (ale tych nowszych od P3B-F
nacisnij raz ESC (tylko raz) po detekcji dysków a mozesz wybrac urzadzenie
boot'ujace bez
wchodzenia do BIOSu. Zaj.... wygodne :))))