Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: Kermit83 (kermit83_at_poczta.e.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 16:33:43 MET

> Idz sie czlowieku powies

Bez obrazy ale nie dla takich jak ty przeznaczona jest ta grupa :-p

ECS wcale nie sprawia problemów chyba że użytkownik (taki jak ty :-p ) nie
potrafi skonfigurować systemu.
Przypadek Photoshopa i ASUSa to jeden z nielicznych problemów jakie miałem z
ASUSAmi.
Twierdzisz pewnie że jak z ASUSem miałem problemy to nie umiem skonfigurować
systemu?
To jak wytłumaczysz fakt że te (jak TY uważasz) siermiężne i g*wniane(to nie
ja powiedziałem :-)
płyty jakimi są ECSy po skonfigurowaniu działają bardzo stabilnie i nie
sprawiają problemów.

Pzdr,
Kermit83