Re: MSI SOLTEK EPOX co wybrać?

Autor: ali (alimer_at_kki.net.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 16:31:02 MET

Jestem też w podobnej sytuacji. Zakładałem wcześniej zbliżony temat, więc
warto zobaczyć. Pojawiła się okrojona wersja EPOXA KHA+L bez wentylatora i
czegoś tam jeszcze. Jest w cenie DRV2. Jeśli chodzi o DRV4 to rzeczywiście
chyba nie warto przepłacać. Nowy bios na stronie solteka jest taki sam dla
DRV2 i 4. Poza tym są podobno jakieś problemy z ATA133 na VIA.
pozdr.