Re: jaki CDROM kupic ?

Autor: Kenny (kenny3_at_poland.com)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 15:55:34 MET

> JA bym ci radził TEAC 40x, mi sie bardzo dobrze sprawuje i co
najwazniejsze
> wedlug wszystkich testów rzadko sie psuje.

Aaaa, wlasnie; tez jestem na kupnie...i pozwole sobie skozystac z okazji :)
Jak szybko zrzuca audio...? slyszalem ze dostaje speeda, ale czasem sa
jakies problemy...trzaski czy cos...
I jeszcze jedno - wielu sie skarzy, ze pod w2k dziwnie sie zachowuje i
czasem wariuje...jest sie czym przejmowac... czy nie...?

--
Wojtek
Pozdrawiam