Re: Jaki naped DVD?

Autor: Artur (marck_p_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 15:59:08 MET

Użytkownik "kulwis" <kulwicki_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Zastanawiam sie nad kupnem napedu dvd, jednak niewiem czy to ma sens,
filmow
> i tak nie bede ogladal, wiec pozostaje cdrom TEAC'a.
> Jezeli juz to jaki polecacie dvdrom:
> DVD PIONEER x16/x40 (106S)
> DVD PIONEER x16/x40 (DVD-115BB)
> DVD PIONEER x16/x40 (DVD-116)
> DVD PIONEER x16x40 (DVD-500M)
> czy moze toshibe.
>
> Najlepszy moim zdaniem jest pierwszy, posiada szczeline zamiast tacki.
> Prosze o komentarze.
> A moze lg za 299 zl;))).

Ja kupilem nie dawno Pioneera 106S, jestem znie go bardzo zadwolony. Napewno
plyt nie rysuje tak jak moj poprzednik napisal. Czyta wszystkie plytki
(CD-R\CD-RW\DVD). Mialem poprzednio CD-ROM LG 40x, mial on czasami problem z
odczytaniem niektorych plyt CD-R, a DVD-ROM jak narazie czyta mi wszystkie.
Jedyny minus to, to ze nie odczytasz malych plytek 200MB bez przystawki, i
jak sie rozpedzi to czasami jest troche glosny. Ale przy odczytywaniu plyt z
filmami chodzi cicho. Polecam.

--
Artur
mailto:marck_p_at_poczta.onet.pl