Polski gaescheft w stylu Alstora

Autor: Dariusz Brzeziński (NOSPAMdariusz.brzezinski_at_implozja.kalisz.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 15:39:47 MET

  Chciałbym nieniejszym ostrzec wszystkich przed firm Alstor, ktora
jest dystrybutorem m.in. nagrywarek Plextor:

Jakis czas temu kupilem nagrywarke Plextor 24/10/40A u jednego z z
lokalnych reselerów tej firmy. Przynioslem ja do domu i po
zamontowaniu do komputera stwierdzilem, ze tacka zacina sie.
Najprawdopodobniej zle zmontowano naped i ramka nagrywarki blokowala
tacke w ten sposob, ze tacka nie mogla zamknac sie do konca.
Tego samego dnia odnioslem nagrywarke do sklepu i sadzilem, ze dostane
inny egzemplarz lub chociaz Alstor poczuje sie i wymieni ja na nowa.
Niestety - sprzedawca powiedzial mi, ze musza wyslac nagrywarke
normala droga do serwisu. Czekalem ponad tydzien - po tym czasie
nagrywarka powrocila niby naprawiona (czasami jednak zacina sie
dalej).
Malo tego - dzis dowiedzialem sie, ze musze zaplacic jeszcze za
transport do serwisu: wyobrazcie sobie: nie nagralem ani jednej plyty,
nawet nie zainstalowalem softu, bo produkt byl wadliwy i do tego
czekalem ponad tydzien i jeszcze musze zaplacic za transport !
Zadzwonilem do firmy Alastor ale Panienka na centrali stwierdzila, ze
wszyscy sa zajeci i nikt nie moze ze mna porozmawiac....

Gratuluje firmie Alstor recepty na gaescheft !