Hercules Kyro2 64Mb na sprzedaż ...

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Tue 29 Jan 2002 - 15:20:39 MET

Witam !

Mam na sprzedaż kartę Hercules Kyro2 64MB (bez TV-out)

Karta krótko używana , na gwarancji.

Stan oczywiście idealny , sterowniki , oryginalne pudełko i itd ...

Cena - 280zł (bez możliwości negocjacji) + ewentualne koszty wysyłki.

Aha , najchętniej sprzedam komus bezpośrednio kto przyjedzie po tę kartę do
Torunia bo zbytnio nie chce mi się wypełniac tych mnóstwa papierków na poczcie.

Więc osoba któa odbierze karte osobiscie będzie uprzywilejowana :-)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///