Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: QuaD (quadrax_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 14:19:18 MET

> Ale lezy! Problem usuwa tylko i wylacznie przerobka plyty a to -
> wybacz, ale juz ingerencja w sprzet, ktora nie kazdy ma chec i
> umiejetnosci przeprowadzac.

odpada z definicji takie rozwiązanie

> Co do rev. plyty to nie pamietam musialbym w firmie sprawdzac a shop
> 5,6 tak samo sie sypie, wczesniejszych nie sprawdzalem (nie pamietam
> czy na 4 probowalem) - bynajmniej nie jest to wina softu bo jak
> wytlumaczysz, ze na wszystkich innych plytach problem nie wystepuje.

osobiście sprawdze mam o ile dobrze pamiętam PhS 5.5
BTW: na wszystkich innych działa to zbyt ogólnie powiedziane, nie sądzę
abyś sprawdził wszystkie możliwe modele wszystkich producentów

> http://members.ams.chello.nl/mgherard/html/photoshop.html
> Tak dla przykladu.

Z powyższego tekstu wynika, że istotnie problem występuje. Przyznaję
że rysuje to trochę moją kryształową opinię o ASUS'ie, jakkolwiek do
finalnej wypowiedzi wstrzymam się do czasu testu. Mam jednego z pierwszych
P2B (rev 1.02). Will see...

Q.

BTW: thnX 4 nfo @@ link