Re: Problem z płytš Abit BE6 II

Autor: -= joe yellow =- (NOSPAMjoeyellow_at_london.com)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 13:50:41 MET

On Mon, 28 Jan 2002 20:25:52 +0100, Hubert Sałata
<Hubert.Salata_at_agora.pl> wrote:

>Nie bardzo.
>Kilka postów wyżej pisałem że na BE6 chodzi bez problemów, kłopoty
>zaczynajš się przy BE6II.

No nie bardzo. Ja mam wlasnie BE6
Od paru tygodni by odpalic kompa musze probowac kilkanascie a czasem
kilkadziesiat razy! Czasami wystarczy wyciagniecie wtyku sieciowego i
ponowne wlozenie po kilku sekundach. Ale zazwyczaj to juz tez nie
pomaga. Sprawdzalem czy karty dobrze siedza w slotach. Siedza.
Juz nie mam do niej zdrowia. Bede zmienial na inna w przyszlym
tygodniu.