Re: Radeon VE - SuperGrace i inne tanie oferty

Autor: Mariusz (NOSPAM_mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 12:34:43 MET

Witam !
Użytkownik <mrwolf_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Wczoraj wysłałem maile do łodzkich firm komputerowych i oto co otrzymałem:
>
> "Jeśli zależy Panu tylko na karcie wyprodukowanej przez ATI, to niestety
muszę
> Pana rozczarować, gdyż ATI zaprzestało produkcji kart graficznych".
>
> I co Wy na to?
>
> Czy faktycznie ATI nie produkuje już kart, tylko udziela licencji na lewo
> prawo?

To jest nieprawda. ATI nadal produkuje karty graficzne. Tak wypowiadał się
przedstawiciel tej firmy (ATI) na jednej ze stron internetowych, a sprawa
dotyczyła wycofania się firmy ATI z Europy. Zresztą nadal można nabywać
karty Built by ATI w Kanadzie i Stanach, mało tego, zapowiadane są nowe
modele....
Obawiam się że jest to standardowe stwierdzenie naszych firm komputerowych.
Skoro zaprzestali produkcji, to klient kupi to co jest, prawda :-)))) ?
Ja przynajmniej właśnie z Kanady ściągam kilka egz, Radeona 8500, właśnie
built by ATI, i jakoś nikt tam nie słyszał o zaprzestaniu produkcji....
Pozdrawiam
Mariusz