Re: Slot1

Autor: Krasus Waw (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 13:16:46 MET

> radiator chlodniutki

skoro radiator chlodniutki, to... nie jest wcale tak dobrze...
moze (aczkolwiek nie musi!!) oznaczac to, ze radiator zle
przyjego do procka!!!!!! bo jesli przylega idealnie, to radiator
powinien byc goracy.... sprobuj moze wyciagnac proca i ustaw go
rownolegle do jakiegos swiatla - najlepiej blisko lampy jakiejs i
zobacz, czy miedzy procem, a radiatorem swiatlo nie przeswituje!
ja mialem radiator, ktory byl nieco krzywy ;-), ale po
posmarowniu pasta bylo ok.... wydaje mi sie, ze temperatura, to
jedyna rzecz, ktora moze tu szkodzic... jesli nie to, to moze po
prostu masz mniej szczescia i Twoj egzemplaz sie nie da
krecic....

pozdr.

--
/Krasus