Re: ATI RADEON + Win98?

Autor: Artur (biczysko_at_lucent.com)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 13:12:12 MET

> z ATi Radeonem sa same problemy !!!
ciekawe bo ja ze swoim nie mam zadnych (Radeon 7000, oryginal)
> (jesli oczywiscie plyta glowna NIE jest W PELNI ZGODNA z Radeonem)
dzialala mi na dwoch roznych plytach MSI 6163Pro i MSI 6380v2
wiec nie wiem skad takie przypuszczenia

> ja zmienilem karte grafiki :(, jest gorsza od Radeona :(
> ale przynajmniej moge wgrac win98 normalnie przez setup (a nie setupcor)
> i chodza mi gry takie jak: ColinMcRae2, Wolfstein2, ... i inne ktore za
> cholere
> nie chcialy pojc na Radeonie (acha, a plyta byla Asusa :)))
a ja dodam tylko, ze moge pograc na Radeonie wlasnie w te gierki i nie tylko bo
jeszcze np.
w MaxPayne'a. I parametry w grach mam WSZYSTKIE ustawione na maksa wiec nie
wiem skad Twoje problemy z ATI

> ps. szkoda, bo Radeony maja wyraznie (?! ciekawe dlaczego)
> lepszy obraz w High Color niz inne karty :(
to niezaprzeczalny fakt :)

pzdr,
Art