Re: Bios do K7s5a

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 12:58:02 MET

Użytkownik "penmar" <penmar_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Swego czasu na grupie było coś o tuningowanym biosie do tej płyty czy ktoś
> wie coś na en temat gdzie to można znaleść.
>
> Wielkie dzięki za odpowiedz.
>
> PENMAR
__________________________________-----
Nie rob tego, to BIOS nie oficjalny tzn przerobiona starsza wersja jakiegos
biosu, nie oplaca Ci sie tego robic... bo nowe biosy maja obsluge nowych
funkcji o nowych procesorow np AMD DURON MORGAN ! jak bys go wgral, stracil
bys mozliwosc uzywania nowych funkcji np. SEE jakie daje nowe jadro tego
procesora. Pare postow wyzej, jest moj list tam jest opis programu oraz link
do niego za pomoca ktorego zrobisz dokladnie to samo !! majac nowszy lub
aktualny Bios.
U mnie od wczoraj dziala slicznie !! zajebisty programik. programik jest
dosowy i najlepiej go odpalac z Dos'a lub dyskietki startowej.
Piszesz : CHFSB /i
i wciskasz enter z lini polecen a potem juz sam Cie pyta jaka czestotliwosc
ma wybrac. U mnie na Duronie chodzi 112/112 czyli 1133 Mhz.