Re: Slot1

Autor: Marcin KRASOŃ (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 11:40:30 MET

> pudlo. niestety nic nie chodzi.

a czy sie nie przegrzewa? z moim wlasnie tak bylo....ze na FSB-83 bylo ok,
ale jak juz 100 wlaczylem to sie wieszal, czasami po chwili, czasami po
dluzszymc zasie. sprawdz, czy np. przy otwartej obudowie dziala dluzej...
przechlodz go i potem wlacz, pokombinuj ;-)

> jesli dam napiecie powyzej 2,4V nie startuje
> przy ustawieniu fsb na 100MHz (w biosie) tez nie. (niezaleznie jakie
> napiecie)

powyzej 2,4V raczej odradzaja, chociaz ja tez probowalem ;-) ale wtedy
jeszcze bardziej sie nagrzewa procek...

> po ustawieniu zworki aby wymuszala fsb 100MHz komp startuje ale wiesza

wiesza, czy resetuje? moze to grafika? u mnie stawal obraz i jak zaczalem
chlodzic tez grafe, bylo ok!!!!