ECS K7S5A... i cudowny program do podkrecania " CHFSB " moze ktos pomoze mi go troszke przerobic...!

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 09:46:40 MET

Ktos mi polecil cudowny program ( CHFSB) do podkrecania magistrali z wpisem
bezposrednio do BIOS na plytach ECS K7S5A...
Wczoraj go uzylem i moj Duron Morgan 1Ghz chodzi teraz na ustawieniach
112/112 czyli 1133 Mhz ! na wyzszych 124/124 nie chcial wstawac i trzeba
bylo resetowac Bios. Jestem bardzo zadowolony bo te procesory slabo sie
kreca a po tym co zrobilem widac naprawde duza roznice ! Mam jednak pytanie
i prosbe do specow od programowania, ten program w pliku "FSBALL.txt" ma o
to takie wpisy:
Bios 011215 (Moj
najnowszy BIOS)
100/100 xx0x0100 xxx0xxxx
100/133 xx0x1000 xxx1xxxx
112/112 xx0x0101 xxx0xxxx
124/124 xx1x0110 xxx1xxxx
133/133 xx1x1100 xxx1xxxx
138/138 xx1x1101 xxx1xxxx
150/150 xx1x1110 xxx1xxxx
166/166 xx1x1111 xxx1xxxx

Interesowaly by mnie ustawienia np. 112/138 lub 112/150 gdyz mam pamieci
DDR o dobrych wlasciwosciach i szkoda troszke nie wykorzystywac ich
mozliwosci. Wydaje mi sie ze wystarczy zmienic lub dodac jakies odwolanie
aby uruchomic dodatkowe mnozniki ale ja sie nie znam na kodzie binarnym,
moze komus by sie udalo udoskonalic ten prosciutki programik, same zmiany
obejmowaly by tylko pliki CHFSB.PAS oraz FSBALL.txt za pomoca zwyklych
wpisow prostym notatnikiem TXTi. Jesli komus sie uda niech da mi znac!
Tu jest adres aby sciagnac ten program:
ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/instalki/chfsb.zip