Re: Pentium MMX166 i dysk 40 GB?

Autor: Żurek (darzur_at_box42.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 08:14:50 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Elektroda naskrobał(-a):

> Mam starego kompa P166MMX, 64M Ramy, coś tam coś tam. Chciałem kupić se
> nowego twardziela 40GB. W sklepie powiedzieli mi, że będzie widziane tylko
> 8GB. Jest na to jakiś sposób by wykorzystać całego twardziela? Chodzi mi

Miałem taki sam problem z BIV 40 i P250MMX. Wystarczyło zainstalować disk
managera ściągniętego ze stron Seagate'a i wszystko hula bez problemów. Inni
producenci dysków też posiadają takie narzędzia więc nie powinno być
problemu. :):)

--
Żurek
darzur_at_box43.pl