Re: Grafika z wejsciem video

Autor: Greg (grandalf_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 14:41:21 MET

Tomasz Sz wrote:

> Moglby ktos polecic jakas k. graficzna na GF2Ti z wejsciem video,
> tak zeby mozna bylo obraz z kamery przechwytywac
> (oprocz grania oczywiscie :-).
> Jak do tej pory spotkalem sie tylko z jedna w granicach cen 550-600zl
> Microstar GF2Ti 64MB DDR TV-out, Video-In.
> Posiada ktos moze ta karte i moglby cos o niej powiedziec?
>
> --

owszem posiada i moze :)

plusy :
- bardzo dobra jakosc obrazu
- bardzo dobre wykonanie samej karty (ach, ten czerwony laminat ;)
- dobra wydajnosc (Athlon XP 1600+ + MSI6380 + 256 DDR = 9220
3dmark2000)
- zaskakujaco dobre przechwytywanie, nie spodziewalem sie takiej jakosci
, od razu do formatu MPEG lub MPEG2, nie bawilem sie tym dlugo ale
dziala naprawde OK i bezproblemowo.
- acha, moja wersja miala dolaczone 4 CD : driver'y (oparte na 21.83) +
oprogramowanie do przechwytywania + gra Sacrifice :)
- naprawde dobra cena (okolice 580 PLN brutto)

minusy :
- na razie nie stwierdzilem.