Wolny transfer

Autor: Robi (r.urbanski_at_pilicka.com.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 08:42:32 MET

Mam tanią płytę ECS K7VAT i dysk Seagate U6 40GB podzielony na trzy
partycje. System działa bez zarzutu ale jesli próbuję zgrać filmik na dysk
to czas przegrywania dochodzi do 15 minut. Płyta oczywiście obsługuje ATA
100 tak jak i dysk, a CD (LG 52) podłączony jest do drugiego kontrolera jak
master. Jeśli ustawiam CD równolegle z dyskiem na tej samej taśmie jako
slave to transfer jest lepszy bo już tylko około 9 minut ale to ustawienie
podobno spowalnia dysk (CD jeste tylko ATA 33). Co ciekawe mam też starą
płytę Asusa P2B z dyskiem ATA66 i DVD LG 12 i czas przegrywania wynosi tam
max 5 minut. W czym może być problem? A może robię z igły widły bo tak
powinno być na tej nowej płycie?
Co Wy na to.
Robi