Re: Pentium MMX166 i dysk 40 GB?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 07:54:21 MET

Użytkownik Woxy Ivanhoee <_woxy__at_friko4.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a121jn$4md$1_at_news.tpi.pl...
> 30 GB widzi kazdy co ma bios SUPPORT for HDD over 10GB ,ale 40 juz nie
!!!!
> Wiem bo mialem taki dysk i chodzil loozik na Pentium 200 na Intel HX a 40
GB
> juz nie chcialo.

zależy ! u znajomego podłaczyłem HDD 40 do P166 pod NT i BIOS nie ruszył
ale NT tak - pełne 40GB !!!!!!!!
wszystko zalezy i od płyty i od systemu !

;-) a Linux to nawet potrafi zformatować dysk bez podpietego zasilania nie
mówiąc juz o niewykryciu w BIOS

> Użytkownik "Paweł Orliński" <orlinski_at_akw.pl> napisał w wiadomości

Wszystko