Re: Radeon VE - SuperGrace i inne tanie oferty

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 07:50:54 MET

Użytkownik <mrwolf_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jestem zainteresowany kupnem karty graficznej
> ATI Radeon VE, 32/64 MB DDRAM, TV OUT.
>
> Zależy mi na tym, by karta była "firmowa",
> czyli pochodziła od samego producenta
> chipsetu, czyli ATI. Jeśli się nie mylę,
> jeszcze do niedawna firma ATI sama
> produkowała karty oparte na własnym
> chipsecie. Jednak firma zaczęła udzielać
> licencje innym firmom.
>
> W sklepach napotykam się bowiem na oferty typu
> "SuperGrace Radeon VE..." za 237 zł. Co to za
> firma ta SuperGrace i czy opłaca się kupić
> Radeona VE z takiej firmy, czy może lepiej
> dołożyć i kupić produkt samej ATI?

> [...]
oryginalne karty jak piszesz mają logo "Built by ATi" i tego szukaj
rzczywiście są droższe troche i sam nie wiem czy warto tyle dokłądać (sam
mam PROCOMP RADEON VE 64 SDRAM 2xSUB i TVOut) ale jest pewien problem który
napotkałem - otóz moja karta nie rusza ze sterownikami od ATi znaczy
starownikami przeznaczonymi dla kart built by ATi używam referencyjnych ze
stron ATi przeznaczonych dla produktów partnerów ATi ,a mam taki zbodzenie z
używania NVidii ze co jakiś czas trzeba nowsze stery wrzucić dla zabawy i
troche mnie to gryzie !!!
co do ilości pamięcie to 64MB to za dużo, lapiej poszukaj kartę na DDR bo ja
mam 64 na SDR i raczej mnie to nie poraża ( a karty innych producentów są
niżej taktowane - ja mam 144MHz)
wiec chyba lepiej oryginalne ATi 32 DDR najlepiej z DVI i TVOut (jak
kupowałem to nie znalazłem)