Re: Plextor czy Teac?

Autor: detonus (detonus_at_2com.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 01:54:44 MET

Heya,

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Juz to kiedys opisywalem na grupie.
> Teraz w skrocie: mialem kilka plytek audio i 1 z danymi (gra), kiedy ten
> TEAC sobie nie radzil (nawet przy x1 zczytywaniu przy wlaczonym i
wylaczonym
> DMA). Plex - doskonale sobie poradzil na maksymalnej predkosci bez
> najmniejszego trzasku.
> Gra na teacu sie nie instalowala ani nie kopiowala. Plex - bez uwag.
> Powtarzam - byly to WIELOKROTNE proby, przy NAJROZNIEJSZYCH ustawieniach.
> Teac mial bios 3.0A.
> No i kilkadziesiat testow DAE quality w cd-speed. W TEACu - na kilkunastu
> [...]

Z tego opisu wynika ze miales uszkodzony naped ... bo innego wytlumaczenia
nie widze :) No bez przesady ze ludziom (w tym mi) teaci sprawuja sie
wysmienicie, a Ty twierdzisz ze napedy sa do chrzanu. Na podstawie jednego
zepsutego napedu nie mozna chyba wyciagac takich wnioskow. Zreszta w moim
kompie mam dwa napedy teaca i nie zamienilbym ich na nic innego. No chyba ze
tak oslawionego plextora, ale to nie ma moja kieszen :) Dla mnie EOT.

Pozdro, detonus