Re: Monitor SONY - czy zlozyc reklamacje?

Autor: roki (roki_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 21:43:27 MET

Jaka masz karte graficzna ?????????????????

Ja mam monitor G220 i identyczny problem. Na innej grafie tego problemu nie
ma (ja mam m64). Zanim zareklamujesz sprawdz na innej karcie graficznej
(jezeli masz jakas slaba to sprobuj na lepszej). Byc moze to jej wina....

Kupilem g220 i juz 2 razy go reklamowalem (za kazdym razem dostawalem nowy
monitor) i bede reklamowal go trzeci raz (na razie mam trzeci monitor).
Wszystkie soniaki g220 mialy jakies usterki... (Ten ktory mam aktualnie ma
zle ustawiona zbieznosc w okolicy lewego dolnego rogu - niby malo widoczne,
ale mnie to wkurza)

Pozdro
roki

Użytkownik "QuaD" <quadrax_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
FD