Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: QuaD (quadrax_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 05:47:29 MET

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message

> Coz -- na konfiguracji komputerow sie troche znam, slabe strony niektorych
> Asusow rowniez znam na wylot. Mam Ci troche napisac o zachowaniach
> CUSL2-C, niestabilnosci P2B lub jednej z gorszych plyt na TX jaka byla
> TX97E?

Z ciekawosci to jezeli mozna napisz o P2B i CUSL-C
Mam jedna i druga i siedzialo tam juz tyle sprzetu ze sam
nie pamietam ile... i naprawde zero problemow.
Jestem ciekaw co to za dziwne zachowania ?

Pozdro,
QuaD

PS. Jezeli to sprawy zwiazane z nowszymi prockami, które
eliminuje upgrade BIOSU lub tez SB Live (który jest istotnie
nieprzewidywalny na kazdej plycie) to nie tylko ASUS.