Asus, Gigabyte czy Shuttle?

Autor: Nijou (nijou_at_.go2.pl[REMOVE-IT!)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 20:13:41 MET

Czesc. Chce kupic plyte pod Celerona 900 MHz. Mam zamiar troche go
podkrecic. Przyjrzalem sie plytom i mam do wyboru takie modele:

Gigabyte GA-6VTXE
Shuttle AV18E
ASUS TUV4X

I tu mam pare pytan:

a) Gigabyte ma podobno jakis dziwny sposob ustawiania FSB za pomoca
windowsowej aplikacji SoftTune III. Czy to oznacza ze przy braku
Windowsa nici z podkrecania? Czy ktos z grupowiczow to obslugiwal i moze
powiedziec z czym sie to je?

b) Slyszalem ze z tym modelem Shuttla byly rozmaite problemy. Mi on
pasuje, bo ma b. ladna regulacje FSB i napiec, ale sadzac po ilosci
postow na newsach (o Gigabyte bylo niewiele) opisujacych przejscia z ta
plyta powaznie sie zastanawiam. A co Wy na to?

c) Co sadzicie o tym Asusie? Gra warta swieczki?

Dzieki za ew. pomoc -> Nijou