PixelView TV Pro + Nicam @ stery?

Autor: Marek M. (marekm_at_wszelaki.com.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 19:46:55 MET

Witam !!!

Właśnie nabyłem kartę telewizyjną:

PixelView Play TV Pro FM Nicam PV-BT878P+ rev.9D
no i mam z nią trochę problemów
próbowałem z różnymi sterownikami i w każdym coś niedokońca działa
albo nie działa radio,
albo nie ma dekodera teletextu,
albo nie ma wyboru kodeka,
albo nie ma stereo,
albo w ogóle nie ma dźwięku.

a przy dowolnych sterach zawsze nie działa mi BorgTV.

Poradźcie co robić,
jakie stery i programy wybrać dla tej wersji karty, by wykorzystać
możliwości karty?
Chyba ktoś posiada takową i sobie z nią poradził....

A....., próby na razie przeprowadzałem na Win98se który jest moim
podstawowym systemem.

W instrukcji piszą, że najlepiej by karta posiadała własne przerwanie, ale u
mnie to niewykonalne,
z czym najlepiej żeby dzieliła:
z modem Spiritem, z TNT2, z USB, z myszą na PS/2, czy z k.dzwiękową AC97 ?

rozczarowany

  Marek M.
  m7marek_at_go2.pl